|
Časté otázky (FAQ)
- 1. Kde získam informácie o ESI[tronic]?
- Pokiaľ Vám nebudú stačiť informácie získané na týchto internetových stránkach, ďalšie podrobné informácie o našom elektronickom informačnom systéme ESI[tronic] získate u našich veľkoobchodných partnerov, ktorí ponúkajú servisnú a diagnostickú techniku Bosch. Ich zoznam nájdete na našich internetových stránkach v sekcii Automobilová diagnostika, odkaz Kontakty.
- 2. Ako získam ESI[tronic]?
- Celkom jednoducho! Stačí kontaktovať niektorého z našich veľkoobchodných partnerov a ten Vás oboznámi so všetkým, čo je k objednaniu informačného systému ESI[tronic] potrebné.
- 3. Ako získam uvolňovací kód?
- Po úspešnej inštalácii vyplníte podľa návodu všetky údaje potrebné pre uvoľnenie a odfaxujete túto stránku na + 421 248 703 699. Ďalšou možnosťou je zaslať žiadoť e-mailom na
esi@sk.bosch.com. V tejto správe stačí uviesť Vaše zákaznícke číslo, indentifikačné číslo PC a telefonický kontakt na Vás. Nech už zvolíte akýkoľvek spôsob vyžiadania, behom krátkej doby obdržíte uvoľňovací kód. Po jeho zadaní môžete ihneď začať pracovať s našim informačným systémom.
- 4. Pre aké informačné segmenty ESI[tronic] existuje uvoľnenie?
- Všetky informačné segmenty, s výnimkou ESI-A, je potrebné vždy uvoľniť.
- 5. Akým spôsobom prebieha vyúčtovanie?
- Pri prvom objednaní Vám vyúčtujeme užívaťeľský poplatok za kalendárne mesiace zostávajúce do konca roka. V nasledujúcich rokoch sa vyúčtovanie robí vždy v prvom štvrťroku na celý kalendárny rok.
- 6. Na koľko prístupových kódov mám nárok?
- V rámci jednej licencie môžete informačný systém ESI[tronic] nainštalovať a sprístupniť až na troch počítačoch.
- 7. Ako často je softvér aktualizovaný?
- Celý informačný systém je pravidelne štyri krát ročne aktualizovaný formou zaslania aktualizačného DVD.
- 8. Ako môžem zrušiť svoje predplatné?
- Vždy písomnou formou, najneskôr 10 týždňov pred koncom kalendárneho roka, avšak nie v roku uzatvorenia zmluvy.
|